Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

DŽonatan Mur: Entiteti ne mogu da održe referendum i tačka, sastanak u Briselu je važniji od Ustavnog suda RS

Komentari (56) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 10 septembar 2015 11:41
sitcom
ma ustavni sud rs-a važniji je od savjeta bezbjednosti ha, ha, ha
Preporuke:
18
102
2 četvrtak, 10 septembar 2015 11:56
Srbin Srbinović
DŽonatane Muru, da si ti predstavnik nacifašističke Amerike, kao SMRTNOG NEPRIJATELjA SRBA, TO SMO ZNALI, I TO ZNAMO.
NE MOŽEŠ TI, NI IKO DRUGI, STAVLjATI TAČKU NA PRAVO SRBA!
Neka neko stavi tačku na odluke američkih organa, pa vi biste se sprdali, ali nikome to ne bi palo na pamet.
Sastanak u Briselu je sastanak AMERIČKIH PUDLICA koje jesu, ili moraju biti, SMRTNI NEPRJATELjI SRBA.
Pravo Srpskog naroda je iznad volje američke "međunarodne zajednice". Ono što vi zovete "međunarodna zajednica" su američki poslušnici, porobljeni. Gde su Rusija,Kina, Indija, Brazil, Argentina, Venecuela,...?
Srpski narode, izađimo na REFERENDUM!
JA ĆU IZAĆI NA REFERENDUM, MAKAR SAM, A DŽONATAN MUR NEKA DOVEDE SVOJE ATOMSKE AMERIČKE JEDINICE SA SVIM RAKETAMA!
SMRT ANTISRPSKOM AMERIČKOM NACIFAŠIZMU - SLOBODA SRBIMA!
SLOBODA REPUBLICI SRPSKOJ!
Preporuke:
184
113
3 četvrtak, 10 septembar 2015 12:00
Evropska principijelnost
Dok entiteti ne mogu da održe referendum, dotle šiptarska skupština pokrajine Kosovo i Metohija može da proglašava otcepljenje.
Preporuke:
172
104
4 četvrtak, 10 septembar 2015 12:04
s
A kada se SFRJ raspadala po vašoj šemi, onda je moglo?
Preporuke:
164
98
5 četvrtak, 10 septembar 2015 12:07
Svet ce
uskoro biti SLOBODAN anglo-amerikanskog teroristichkog jarma i tachka.
Zhivela Kina
Zhivela Rusija
Preporuke:
143
94
6 četvrtak, 10 septembar 2015 12:08
DŽonatane Muru
Čitavoj Planeti ste dozlogrdili sa američkim terorom, tako da svet jedva čeka da se survate u provaliju...a na tom ste putu.
Amerika je planetarno zlo. Bar 80% čovečanstva se gadi Amerike.
Preporuke:
147
92
7 četvrtak, 10 septembar 2015 12:14
Dule
Republika Srpska i ne želi da održi referendum o državnim nadležnostima tzv. BiH. Ona želi da održi referendum o SVOJIM nadležnostima, koje je na nezakonit i neustavan način prigrabila tzv. vlast u Sarajevu.
Preporuke:
138
87
8 četvrtak, 10 septembar 2015 12:24
Boško
I Ferdinand je mislio da je bosna njegova prćija i da može da radi u njoj šta hoće.
Preporuke:
137
80
9 četvrtak, 10 septembar 2015 12:25
...
Ipak ćeš ti na kraju da pukneš!

Na kraju će Brisel biti selo u blatu, kao što mu keltski naziv govori.
Preporuke:
122
79
10 četvrtak, 10 septembar 2015 12:30
Miroslav Anđelković
Džonatan Mur treba da dobije nogu u tur!
I TAČKA!
Preporuke:
120
61
11 četvrtak, 10 septembar 2015 12:37
I Cooraphte Daya
Ma vidi ti kolonijalnog upravnika
Preporuke:
115
58
12 četvrtak, 10 septembar 2015 12:40
goran
Srpska ne može, a Škotska može?! I kad ćemo jednom ukinuti puteve u Brisel?
Preporuke:
110
57
13 četvrtak, 10 septembar 2015 12:49
Oprem Dobro
Nametanje svoje volje i nipodaštavanje bilo koga i to bez obzira o kome je reč,kroz istoriju je uvek vodilo nerazumevanju,kao i pojačavanju ionako već postojećih animoziteta koji su vremenom znali doseći i takvu tačku koja je neminovno dovodila do nasilja.Upravo zbog tih razloga,nije u redu da bilo ko sa strane određuje nekome kako će i koji život da živi.Svako neka bira svoj put i svako neka gleda sebe.I to je jedino ispravno rešenje.
Preporuke:
89
53
14 četvrtak, 10 septembar 2015 12:58
r
Srednji prst za Mura!
Preporuke:
95
30
15 četvrtak, 10 septembar 2015 13:04
ZR
Ma ko ovoga Mura šta pita, marš odakle si i došao!
Preporuke:
84
18
16 četvrtak, 10 septembar 2015 13:06
S.Z.Ž
Glupi englez pobrkao lončiće.
Preporuke:
77
17
17 četvrtak, 10 septembar 2015 13:09
ilija
Ti neljudi iz zapadne hemisfere nas našom krivicom drže u hipnozi i svojoj vlasti,Dovoljno je da se probudimo i pošaljemo ih u pm.Oni kažu danas ovo,juče u glas trube kako je neprihvatljiva neka ruska intervencija u Siriji!!!Razbojnici koji u tuđe kuće upadaju kao u kokošinjce bi da zabrane nama da se i branimo.Bugari zabranjuju prelet ruskim samoletima,Turci u svakom momentu prolaz brodovima kroz moreuz.Naša i ruska krivica je što smo pristali na njihovu igru i homologizovali se sa njihovim kapitalističkim poretkom,a ustvari samo se naguzili da nas koriste bez šanse da budemo ravnopravni.Negde mora da se preseče,teško da će to učiniti Dodik,ali da vidimo.
Preporuke:
81
14
18 četvrtak, 10 septembar 2015 13:12
Hrizostom
Zar nije ovome Dačić šef?
Preporuke:
77
4
19 četvrtak, 10 septembar 2015 13:13
Vladalac
"Suvereni vladar" provodi svoju politiku i ne pita druge za mišljenje, pa ni Džonatana Mura.Vrijeme će pokazati koliko je "vladar suveren".Ukoliko Murova "riječ bude jača" suvereni vladar nije to za šta se predstavlja.
Preporuke:
60
3
20 četvrtak, 10 septembar 2015 13:15
Vladalac
Miroslav Anđelković
Džonatan Mur treba da dobije nogu u tur!
I TAČKA!


Treba, tačno da treba nogom u tur ali ko će ga šutnuti? Vladalac? Smije li ima li moći?
Preporuke:
49
3
21 četvrtak, 10 septembar 2015 13:17
cisto onako
Mile bi trebalo da odrzi taj referendum vec jednom. A Mur neka se onda cese...
Preporuke:
64
2
22 četvrtak, 10 septembar 2015 14:39
Entiteti ne mogu...?
ne, ti ćeš da im kažeš...a propos, a koji si bre ti?
Preporuke:
48
2
23 četvrtak, 10 septembar 2015 16:12
zoran
zašto se toliko potresate oko referenduma ako on nema težinu??
Preporuke:
57
2
24 četvrtak, 10 septembar 2015 18:12
Aleksa
Dogodiće se to šta Moskva podržava.
A na hohštaplere iz međunarodne zajednice se stavlja tačka.
Preporuke:
56
2
25 četvrtak, 10 septembar 2015 18:14
Uhvatiš se za krivaka
Slažem se sa komentarom Oprem dobro
Preporuke:
38
2
26 četvrtak, 10 septembar 2015 18:29
Sale
Evo šta svet misli:

https://www.youtube.com/watch?v=CxHMeWfKdHk
Preporuke:
9
1
27 četvrtak, 10 septembar 2015 18:30
nenad
Vucic mora da intervenise i smeni Dodika!
Preporuke:
7
42
28 četvrtak, 10 septembar 2015 18:40
Bosna i dalje...
... Tamni vilajet. O ''državi'' se ne mogu izjašnjavati entiteti koji je i čine ali se zato o toj nazovi državi može izjašnjavati i petljati se u unutrašnje stvari svaka šuša iz ''međunarodne zajednice'', poput ovog Mura.
Preporuke:
41
3
29 četvrtak, 10 septembar 2015 19:01
TOPOLj
Međunarodna zajednica,šta mu to dođe?Ko predstavlja tu takozvanu međunarodnu zajednicu?Ne kaže se međunarodna zajednica kao što tvrdi američki nacista Mur."Međunarodna zajednica",to je pogrešan termin.Pogrešan zato što su dio prave međunarodne zajednice i Rusija,Kina,Brazil,JAR,Indija npr.Ovo o čemu priča klovn sa slike radi se o privatnoj međunarodnoj zajednici koju čine nacističke SAD i njihovi ******zi.Mur mora konačno shvatiti da je Jeljcin odavno krepucnuo.Očigledno Mur i njegovi nadređeni u Vašingtonu žive u devedesetim godinama prošloga vijeka.Ovo je 2015.g.
Preporuke:
43
2
30 četvrtak, 10 septembar 2015 19:03
Diogen
Je li, Mur, jesi ti Britanac? Ili Škot? Da si Škot, šanse su skoro 50 % (možda i više) da bi podržao pravo naroda na samoopredeljenje. Velika Britanija je jedna od najmanje integrisanih država u EU, a ako mislite da možete - rešite krizu sa migrantima na sastanku u Briselu, ostavite se nas.

Ako samozvana grupa jedne narodnosti (koja nije imala status naroda po ustavu) može da se skupi na ledini na Kosmetu (čak nisu bili ni legitimno izabrani, niti skupština AP Kosovo i Metohija) i da proglasi nezavisnost, a da vi to priznajete isto kao što ste priznali raspad Jugoslavije gotovo po šavovima nacističke invazije, i da time kršite propise o nepovredivosti granica (npr. Helsinšku povelju), onda morate da trpite posledice. Jer su Srbi u Bosni bili konstitutivni narod (a i da nisu - većina su, i legitimno su izabrali svoje predstavnike).
Preporuke:
35
1
31 četvrtak, 10 septembar 2015 19:05
Da li šeik dolazi da baci kamen temeljac za BG na H2O?
Zakasnio sam, ima već dosta komentara, ali nije suvišno da kažem i ja nešto: ovaj, ne znam mu ime niti me to zanima, pravi je pravni diletant - kad neko izrekne kakvo pravno tumačenje on onda mora obavezno da navede ustavnu ili zakonsku odredbu, jasan član "taj i taj" u kome izričito piše da entitet nema pravo na referendum. On to ne kaže, dakle pravna je vezara. I sad zamislite, entitet ima prava da glasa na izborima i da bira poslanike, da učestvuje u javnim raspravama prilikom donošenja ustava ili zakona, i mnogo toga još, ali nema prava da ide na referendum. Koliko li novca ovaj prima mesečno dok u Srbiji jedan pametan pravnik pet godina čeka na posao, jer nije član vladajuće stranke, nego samo biblioteke.
Preporuke:
33
3
32 četvrtak, 10 septembar 2015 19:06
Ne klepeći nanulama
Kaže " stav međunarodne zajednice", ko predstavlja " međunarodnu zajednicu" , američki sateliti , svaki razuman čovek zna da u toj tzv. međunarodnoj zajednici nema stava Kine, Rusije, Brazila, Argentine , Indonezije , Irana, Vijetnama , Južne Afrike itd, ima li neko da mi objasni termin " međunarodne zajednice" ???
Preporuke:
30
4
33 četvrtak, 10 septembar 2015 19:09
Peter RV
Visoki predstavnik BiH-a je doveo Dodika na vlast, zbacivanjem neposlusnog Dr-a Poplasena.
Bice interesantno posmatrat Dodikovo ponasanje, sad kad mu prijeti ista sudbina.
Preporuke:
10
20
34 četvrtak, 10 septembar 2015 19:09
Umpalumpa
Stav OEBS je bio da autnonomne pokrajine Srbiej ne mogu da steknu neyavisnost, pa ni pisnuli nisu kad je Kosmet proglasio neyavisnost od Srbije. A entitet je vi[e od federalne jedinice, kakva pokrajina!
Preporuke:
34
2
35 četvrtak, 10 septembar 2015 19:35
SR JUGOSLAVIJA
Vrlo neodgovorna i neutemeljena izjava koja je u suprotnosti sa međunarodnim pravom, Dejtonskim sporazumom i osnovnim demokratskim načelima. Grubo mešanje u unutrašnje stvari i negiranje demokratskih prava građana R.Srpske zasnovanih na ustavu i zakonu. Tendenciozno usmereno na favorizaciju pravosudnih institucija o čijem radu i osnivanju građani imaju demokratsko pravo da se izjasne. Da li to možda gospodin Mur preti građanima i institucijama R.Srpske i ko ga je na to ovlastio? I kako misli da svoje pretnje provede u delo? Kojim sredstvima? Da li su to možda tekovine demokratije zemlje iz koje on dolazi? Da se negiraju zakoni legalno izabrane zakonodavne vlasti i odluke legalnih sudova. Koji je to sastanak u Briselu važniji od odluke Ustavnog suda? Gde to ima? Čemu nas to uči g. Mur? Kakav je to sistem?
Preporuke:
31
4
36 četvrtak, 10 septembar 2015 19:39
Oprem Dobro
Ne klepeći nanulama
Pa ja bih pokušao,a da li ću uspeti ne znam,da objasnim termin tzv.međunarodne zajednice.Smatram da je to jedan običan eufemizam kojim bi se pokrilo nametanje svoga pogleda na svet onima koji nisu nekome po volji.Takva zajednica niti je postojala,niti će postojati u svetskoj istoriji.U istoriji sveta je oduvek postojalo samo ovo,a to je klasično nasilje i želja za dominacijom jednih nad drugima.Drugim rečima,zavrtanje ruku "neposlušnima".Svako drugo objašnjenje spada u priče za malu decu.Pa nije valjda da mnogi veruju u pesmicu Branka Kockice koja počinje ovako:U svetu postoji jedno carstvo,u njemu caruje drugarstvo,u njemu je sve nežno,u njemu je sve lepo,u njemu se sve raduje.
Preporuke:
27
4
37 četvrtak, 10 septembar 2015 21:22
Vladalac
TOPOLjMeđunarodna zajednica,šta mu to dođe?Ko predstavlja tu takozvanu međunarodnu zajednicu?"Međunarodna zajednica" je onaj od koga prosjački posuđuješ novac za finansiranje tekućih budžetskih obaveza za plate u javnim službama, penzije i dr. a "glumiš da si suveren vladar" a "stalno si pod finansijskom infuzijom"
Preporuke:
6
9
38 četvrtak, 10 septembar 2015 21:23
Ne kelepeći nanulama
...da prijatelju , eufemizam kao maska za siledžije, prijatno.
Preporuke:
12
3
39 četvrtak, 10 septembar 2015 21:48
Bogdan
Ko tebe šta pita?
Preporuke:
10
3
40 četvrtak, 10 septembar 2015 22:00
Joko Srbin Crnogorac
Ćuj Ba zlikovca.
Kočiću, donesi hitno Jazavca pred sud BIHAHA!
Muru jedan, udarićemo ti mur u Prkno, zlikovče i nasilniće. Mrš!
Preporuke:
13
3
41 četvrtak, 10 septembar 2015 22:12
Miroslav Đukić
E, moj muro, možeš ti da slažeš tačkice, koliko hoćeš...
Preporuke:
13
3
42 četvrtak, 10 septembar 2015 23:33
Beograđanin
Vi ste okupatorske svinje. I tačka.
Preporuke:
19
2
43 četvrtak, 10 septembar 2015 23:40
Causa Spectandum
Cima se ovaj toliko nalozio, znaci da je referendum apsolutno ispravna stvar.

Mislim da bi posebno sokantan bio u muslimana, a toga se Mur najvise i boji.
Preporuke:
12
2
44 petak, 11 septembar 2015 03:28
:)
JUST WATCH US!
Preporuke:
3
2
45 petak, 11 septembar 2015 08:37
Ahil
Stav međunarodne zajednice je i stav visokog predstavnika u Bosni i Hercegovini i odnosi se na to da entiteti ne mogu da održe referendume o državnim nadležnostima i tačka, poručio je šef Misije OEBS-a u BiH DŽonatan Mur.


Međunarodna zajednica nije ovlašćena da uređuje političku volju jedne države. Ona može da ima stav kao i svi ostali ali nema pravo da kao telo uslovljava zakonodavstvo i sudstvo. Jer bi sa tim demokratske principe jedne zemlje narušla i tačka.
Preporuke:
5
1
46 petak, 11 septembar 2015 09:17
Vladalac
Ahil
Međunarodna zajednica nije ovlašćena da uređuje političku volju jedne države. Ona može da ima stav kao i svi ostali ali nema pravo da kao telo uslovljava zakonodavstvo i sudstvo. Jer bi sa tim demokratske principe jedne zemlje narušla i tačka.


Onaj od koga prosjački posuđuješ novac za finansiranje tekućih budžetskih obaveza za plate u javnim službama, penzije i dr. a "glumiš da si suveren vladar" a "stalno si pod finansijskom infuzijom" ima pravo da ti se u sve miješa, pa čak i kakvo ćeš danas odijelo obući ili koje bolje kravau staviti.
Preporuke:
3
3
47 petak, 11 septembar 2015 10:56
SR JUGOSLAVIJA
@vladalac

A šta kažete na otimačinu, subverziju, podsticanje separatizma i međuverskih i nacionalnih sukoba, pljačku, uništavanje i razaranje naših nacionalnih i privatnih dobara i sve ostalo što su izazvali ti od kojih danas posuđujemo novac? Zašto nam ti isti ne nadoknade štetu koju su nam počinili već nam pozajmljuju novac koji vraćamo sa plaćanjem enormnih kamata a uz to nam određuju kravate i odela? Da li smatrate da je to u redu?
Preporuke:
4
2
48 petak, 11 septembar 2015 11:22
Dragoslav Pakić
Od Murata stigosmo do Mura.
Preporuke:
4
1
49 petak, 11 septembar 2015 12:17
Slavomir Srpski, Sta je referendum?
Koja glupost! Referendum moze da sprovede svaka vlast po bilo klom pitanju veceg dela gradjana. Druga stvar je da zatim ti glasovi dobijeni na referendumu postanu i zakonske instance u drzavi!

Poznato je u citavom svetu da su referendumi samo izrazi politicke volje dela stanovnistva, a sloboda izrazavanja politicke volje mora da bude garantovana u bilo kakvoj demokratskoj vlasti, ako to naravno vazi i za Brisel.

Stoga RS mora da izvede ovaj referendum i da pokaze slobodu izrazabvanja politicke volje svojih gradjana. Tek zatrim, kada se budu donosile drzavne odluke u RS ili BIH, ako se one ticu Dejtonskog spèorazume, mogu da daju izjave ovi glupoidni psi cuvari iz Brisela i okoline!
Preporuke:
4
0
50 petak, 11 septembar 2015 12:39
Vladalac
SR JUGOSLAVIJA
@vladalac

A šta kažete na otimačinu, subverziju, podsticanje separatizma i međuverskih i nacionalnih sukoba, pljačku, uništavanje i razaranje naših nacionalnih i privatnih dobara i sve ostalo što su izazvali ti od kojih danas posuđujemo novac? Zašto nam ti isti ne nadoknade štetu koju su nam počinili već nam pozajmljuju novac koji vraćamo sa plaćanjem enormnih kamata a uz to nam određuju kravate i odela? Da li smatrate da je to u redu?

Ne smatram da je u redu, ali nisu oni krivi, mi smo krivi, mi kolektivno kao ljudi, narodi, nacije, religijske ili kako hoćeš grupe na prostorima bivše Jugoslavije.Mi smo krivi, nisu oni krivi, mi smo glupi, oni nisu glupi, oni su pametni, oni nisu uništili svoju privrednu infrastrukturu, mi smo je uništili, oni nisu razvalili svoju državu mi smo razvalili svoju državu Jugoslvaiju, mi smo je razbili na namanje deset dijelova i još je razbijamo, mi se međusobno mrzimo i svađamo a ne oni, oni su pametni oni koriste priliku.
Preporuke:
1
2
51 petak, 11 septembar 2015 12:47
Vladalac
SR JUGOSLAVIJA
@vladalac

A šta kažete na ...


Mi smo odgovorni za svoj život a ne drugi, mi smo odgovorni što i ako mrzimo komšiju samo zbog imena ili religije ili nacije.Mi smo odgovorni što i ako mrzimo komentara zbog različitog imena iako taj isti nikada ništa loše ne piše direktno protiv naše nacije, a ukoliko se u određnim političkim pitanjima i razilazi i ne misli isto, to nije upereno protiv nacije već samo političko mišljenje.Mi smo krivi što ne znamo sami sebi urediti živote, niko drugi nego sami mi.
Preporuke:
1
2
52 petak, 11 septembar 2015 14:25
SR JUGOSLAVIJA
Slažem se da smo i mi krivi pored spoljnog faktora (ne dakle samo mi nego i oni), samo što bih ja radije kazao neki od nas ili još preciznije najgori od nas. Tu naravno ne mislim na one koji su izmanipulisani.
Preporuke:
3
0
53 petak, 11 septembar 2015 18:30
Abdulah Bošnjak
Evo, braćo moja srpska, jučer je potpisan protokol u Briselu, u kontekstu Strukturalnog dijaloga o reformi pravosuđa u BiH, prema kojem se uvažavaju primjedbe RS-a te prijedlozi srpske strane uzimaju kao jedna od polaznih tačaka u nastavku razgovora o reformi.
Napomena: inicijalna kapisla za odluku o referendumu je bila isporuka uhapšenog Orića u BiH a ne Srbiji, te tvrdnja da Sud i Tužilaštvo BiH nemaju pravičan odnos prema srpskim žrtvama.
Referendumsko pitanje: ticalo se problematiziranja samog postojanja Suda i Tužilaštva BiH za čije postojanje, kako rekoše, nema osnova u Dejtonu te su to, pored drugih, nametnute institucije od strane OHR-a.
Moje pitanje: jesu li sad Sud i Tužilaštvo BiH dobili "blagoslov" vlasti RS-a i nisu više stvar nametanja, sad su ok? Šta s ostalim nametnutim odlukama OHR-a koje se spominju u referendumskom pitanju? I kako, umjesto pitanja ratnih zločina, glavno mjesto u priči zauze tačka da predmete entitetskog pravosuđa ne može preuzimati nivo BiH?
Preporuke:
0
0
54 petak, 11 septembar 2015 19:21
Ahil
@ vladalac

Po tvome ne trebaju izbori, jeftinije za MZ da stave gaulaitera i uštedeli bi ceo aparat? Ako međunarodna zajednica zastupa demokratske principe onda ih mora i da poštuje, bez obzira da li ih finansira ili ne. Ili pokazuje pravo lice nedemokratskog okupatora.
Preporuke:
0
0
55 petak, 11 septembar 2015 19:34
Milovan Srbin
@Abdulah Bošnjak

Moje pitanje: jesu li sad Sud i Tužilaštvo BiH dobili "blagoslov" vlasti RS-a i nisu više stvar nametanja, sad su ok? Šta s ostalim nametnutim odlukama OHR-a koje se spominju u referendumskom pitanju? I kako, umjesto pitanja ratnih zločina, glavno mjesto u priči zauze tačka da predmete entitetskog pravosuđa ne može preuzimati nivo BiH?


Šta ispod stola trguju to niko nezna. Globalno gledano sud i tužilaštvo BiH su katastofa. Niko znatan na strani armije federacije, političara ili neposrednih zločinaca nije ni optužen, istražen a kamoli osuđen. Izetbegović, Silajdžić, Ganić i ostala držina sa svim Ćelama i Orićima.
Preporuke:
1
0
56 petak, 11 septembar 2015 19:51
SR JUGOSLAVIJA
@Abdulah Bošnjak

Sud i Tužilaštvo BiH ne mogu nikako da dobiju blagoslov nijednog poštenog čoveka, ma koje vere bio i ma kojoj naciji pripadao. Ovo do sad što su radili, radili su u interesu upravo onih koji su ih i instalirali, a njihov osnovni zadatak je prikrivanje istine o zločinima nad Srpskim narodom ili ako hoćete narodom Pravoslavne vere u BiH. Njihov zadatak je takođe favorizacija Bošnjačkog naroda u odnosu na druga dva naroda u pogledu isticanja njegovih žrtava u proteklom ratu. Da se razumemo, meni je žao svakog nevinog čoveka koji je stradao pa tako i Bošnjaka koji su stradali i smatram da svako ko je počinio zločine nad tim narodom treba da dobije adekvatnu kaznu, baš kao i zločine protiv druga dva naroda. Sud i Tužilaštvo BiH su radili sasvim nešto drugo od toga i to je sasvim očigledno i jasno i najvećem laiku. Potpisivanje tog sporazuma u Briselu je politička trgovina. Ako to neki smatraju političkim uspehom to je njihova stvar. Ja sam i dalje za referendum! Srdačan pozdrav!
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner